wtorek, 25 września 2012

dostało mi się

byłam na przeglądzie podwozia,
po pięciu latach unikania tematu, z wielkim bólem, i tylko dlatego,
że Mama (tzn. "Babcia") mnie zapisała, zrobiłam cytologię
lekarka ostro mnie ochrzaniła, kończąc słowami:
- kobiety, które się nie badają, mogę określić jednym słowem: egoistki,
a ich dzieci zostają później sierotami.
w duchu przyznałam jej rację, ale co ja zrobię, że tak nie lubię badań,
na lekarzy się nie skarżę, bo dotąd nieźle trafiałam (a trochę tego było),
ale badania? brrrrr!

ps. przyszedł strój na balet :) i nawet nie różowy, czarny! jest piękny i się podoba, ha!
(oczywiście jako dodatkowy, bo różowy też ma być, cóż, z gustem pięciolatki
się nie dyskutuje, idę więc szukać czegoś używanego na allegro)

i na koniec fotka już archiwalna bo sprzed dwóch lat (ot tak a propos tańców :))

7 komentarzy:

  1. przeglądam Twój blog już od dłuższego czasu i to chyba mój pierwszy wpis :)))
    zgodzę się z Twoją lekarką, brutalnie powiedziane ale prawdziwie, niestety... - przykładem moja mama :( zawsze było coś ważniejszego, zawsze było nie po drodze... a teraz mogę tylko świeczkę zapalić i pogadać w myślach...
    badania nie są przyjemne, ale raz czy dwa razy do roku można się przejść żeby zobaczyć co i jak ;)))
    pozdrawiam serdecznie


    ps. czy mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? ustawienia - posty i komentarze - włącz weryfikację - nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Prawdę mówisz, święte słowa, trzeba się badać, dla siebie i dla naszych najbliższych.
    Zajrzałam dziś do Ciebie i muszę powiedzieć, że Twoja córeczka ma piękne imię, choć pewnie nieraz to już słyszałaś :))
    Dzięki za podpowiedź z weryfikacją, nawet nie wiedziałam, że to mam, taka jestem zorientowana.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie miała mieć imiona na odwrót ale jakoś tak w pewnym momencie się zgadaliśmy i wyszła nam Jagódka na pierwsze, a co ciekawe od tego momentu zaczęliśmy się natykać na same Jagódki ;)

      Usuń
    2. Jagódka kojarzy mi się jakoś tak ciepło i miękko, ja nie znam żadnej i może dlatego wydaje mi się oryginalne i nieosłuchane :)

      Usuń
  3. też się zgadzam z poprzedniczką, choć nie stosuje, a zdjęcie strasznie mi się podoba takie szamańskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. acha i proszę, mówisz i masz!!!Dzięki Gosi, nie ma już weryfikacji ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze tylko toporek w łapkę, tfu, tomahawk raczej, i wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń