wtorek, 27 października 2015

co ty nie powiesz ;)

***
kiedyś kupiliście orzeszki z chili, pamiętasz?- rozmarza się -
- dobre były, takie czilowe.

***
widząc w moich rękach 3. tom serii, stwierdza:
- o, jesteś na trzecim poziomie.
(taa, levelu :)).

***
nieprawda, kiedyś już zjadłam 4 parówki - zaczyna rozważania,
gdy upieram się by zjadła coś zdrowszego - zjadłam trzy w dzieeeń
i wtedy tata mi przyniósł taką pyszną paróweczkę... wieczorną... 
z jajeczkiem... - to była czwarta parówka.

***
Maks! rozprzestrzeniaj się! -  nakazuje psu luzując smycz.

***
- jak to wyszło, że ty, która nigdy do niczego się nie zgłaszasz, 
będziesz mówiła wiersz na akademii?
- chyba niechcący podniosłam rękę.

***
jesteś zdrowa? - raczej tak sobie, moim zdaniem -
rozstrzyga nie czekając na odpowiedź.

***
czy ty czasem oddychasz?
bo cały czas nawijasz.

JA?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz