piątek, 22 lutego 2013

widzimisię na prowincji

Pan w cukierni był lekko dziwny...
albo ciężko zdziwiony
- tort z masą marcepanową? hmmm....
bez orzechów? i bez białek, tak?.... a nieeee, bez białek to biszkopt nie rośnie,
można je zastapić proszkiem, chciałam rzec, ale nie rzekłam, bo najlepsze było dopiero przed nami
- i bez owoców??? - tu szybki rzut oka na nas, wariatów - bez owoców...
a duży ma być? bo waga to od nadzienia zależy... to pani mi poda nr tel., to zadzwonię i powiem co i jak .......
 - jeszcze napis "Daria, 6 lat", i ma być tematyczny, z pingwinami z Madagaskaru - wypaliłam
- ?????
- ..........
wytrzymaliśmy cieżkie, pełne wyrzutu, spojrzenie pana
- i to figurki mają być, tak????
- no tak
- a pani wie, że to można też na opłatku zrobić?
- gdybym chciała na opłatku to bym zamówiła w społem - i miałabym tort za 1/3 ceny,
dodałam już w myślach
- to pani mi wyśle jakieś zdjęcie
- jak pan wrzuci w google "tort pingwiny z madagaskaru", to panu całą masę wyświetli, ale dobrze, wyślę
pan westchnął ciężko
- a tych pingwinów to ile ma być?
- cztery! - zakrzyknęliśmy z Mężem razem lekko już podłamani
- bez Juliana?
- ..............
- to pani nie wysyła, będą te pingwiny i Julian jak się zmieści.


i teraz już wiem, że trzeba mu było, cholera, wysłać to zdjęcie

tort safari :)











































żeby oddać sprawiedliwość, muszę dodać, że dziecku sie podobał
i smaczny był jak nie wiem co :)

7 komentarzy:

  1. no chyba się Panu bajki pomyliły bo ja na bank widzę tam Alexa, Marty'ego (tylko jakiś taki przybrany na wadze ;) ), Glorię (ta w drugą stronę odchudzona na maxa ;), a Melman jakiś taki żyrafopodobny (jak wyrób czekoladopodobny ;) :D
    dobrze że solenizantka zaakceptowała zmiany i zrobiła odbiór tortu ;)))

    wszystkiego najlepszego :* :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, to by się nawet zgadzało, chociaż pan twierdził, że Gloria to Marlenka ;) ale nawet dziecko nie dało się na to nabrać :)
    i bardzo dziękujmy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buahahaha... Marlenka? a z której strony? ;)

      Usuń
    2. to z różowym pyszczkiem, to rozumiesz,ekhem.... wydra jest :D

      Usuń
  3. eeetam marudzicie, tort piękny, tylko liczba pingwinów mi się nie zgadza, ale może są jeszcze z drugiej są ...;))

    OdpowiedzUsuń
  4. acha, no i spóźnione buziaki dla jubilatki!!!

    OdpowiedzUsuń